Αίτηση επιστροφής

Σας ευχαριστούμε που επιλέξατε την εταιρεία μας για τις αγορές σας.

Εάν για κάποιο λόγο επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν το οποίο προμηθευτήκατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα (εξαιρουμένης δηλαδή της περίπτωσης της αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τη σύμβαση αγοράς), τότε θα πρέπει να μας στείλετε συμπληρωμένη τη φόρμα που ακολουθεί λαμβάνοντας υπόψη τα παρακάτω σημεία:

Προϋποθέσεις για την επιστροφή προϊόντος:

Όλα τα αιτήματα επιστροφής υπόκεινται σε διαδικασία εγκρίσεως και μπορούν να γίνουν μόνο εφόσον το προϊόν είναι άθικτο, με σφραγισμένη συσκευασία και η επιστροφή γίνει σε εύλογο χρονικό διάστημα σύμφωνα με τον κύκλο ζωής του προϊόντος. Σημειώνεται ότι περιπτώσεις όπου το επιστρεφόμενο προϊόν δεν βρίσκεται στην κατάσταση που περιγράφεται παραπάνω δεν μπορεί να επιστραφεί τυχόν αίτημα σας θα απορρίπτεται και το προϊόν θα σας επιστρέφεται.

Για κάθε περίπτωση αιτήματος επιστροφής, θα προηγείται πλήρης έλεγχος του προϊόντος ο οποίος ενδέχεται να περιλαμβάνει ακόμη και τεχνική αξιολόγηση της κατάστασης του από το αρμόδιο κατά περίπτωση τεχνικό τμήμα. Διατηρούμε το δικαίωμα της αναίτιας απόρριψης του αιτήματος.

Εφόσον ολοκληρωθεί ο έλεγχος του προϊόντος και εγκριθεί το αίτημα σας, θα λάβετε τον αριθμό έγκρισης της επιστροφής. Η αξία πίστωσης ενδέχεται να είναι μικρότερη της αξίας τιμολόγησης και η πίστωση θα γίνεται πάντοτε κατόπιν σχετικής ενημέρωσης.

Έξοδα Αποστολής: η επιστροφή γίνεται με δικό σας μέσο και κόστος (είτε το επιστρέφετε εσείς στο σημείο που σας υποδεικνύουμε, είτε το αποστέλλετε με κάποιο μεταφορέα).

Επιστροφή η οποία αφορά λάθος προϊόν:

Στην περίπτωση που το προϊόν που σας αποστείλαμε είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών από την παράδοσή του σε εσάς χωρίς χρέωση μεταφορικών. Η επιστροφή του προϊόντος, σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο εάν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με πλήρη αυθεντική άθικτη συσκευασία. Έξοδα αποστολής: η επιστροφή για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις γίνεται με δικό μας κόστος με βασική προϋπόθεση ότι έχει προηγηθεί επικοινωνία σας με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών (2521023307 support@analisi.gr), προκειμένου εν συνεχεία και να σας αποστείλουμε το ορθό προϊόν.

Επίκληση ελαττώματος:

Αναφορικά με περιπτώσεις προϊόντων με τεχνικό πρόβλημα θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών ή να συμβουλευτείτε την ενότητα «Εγγυήσεις-Service». Επιστροφή προϊόντος με ελάττωμα δεν θα γίνεται δεκτή και το προϊόν θα σας επιστρέφεται.

Επιστροφή Χρημάτων: ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΤΙΜΗΜΑΤΟΣ στο πλαίσιο επιστροφής προϊόντος: Στην περίπτωση που στο πλαίσιο των ανωτέρω, θα προβούμε σε εξόφληση προς εσάς του αρχικού τιμήματος, διευκρινίζεται ότι:

  • – Αν η πληρωμή του είχε γίνει από εσάς με την χρήση Πιστωτικής ή Χρεωστικής κάρτας, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προχωρήσει σύμφωνα με τους όρους που προβλέπονται από τη σύμβαση που έχει υπογραφεί μεταξύ του πελάτη (εσείς) και της Τράπεζας του. Η Εταιρεία μετά από την ενημέρωση αυτή δεν φέρει καμία ευθύνη για την υλοποίηση των όρων της προαναφερθείσας σύμβασης μεταξύ του πελάτη και της Τράπεζας καθώς και για τον χρόνο και τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού της εν’ λόγω συναλλαγής.
  • – Στην περίπτωση που η εξόφληση του τιμήματος έχει γίνει με μετρητά ή Τραπεζικό έμβασμα ή αντικαταβολή, προκειμένου να σας επιστραφεί το εν λόγω ποσό, θα υποδεικνύετε από πλευράς σας Τραπεζικό λογαριασμό (αποστέλλοντας αποδεικτικό ότι είστε ο δικαιούχος αυτού) στον οποίο θα γίνεται με κατάθεση η επιστροφή του τιμήματος του προϊόντος.

Παρακαλούμε συμπληρώστε τα στοιχεία σας:

Προς Μαυρίδης Σωτήριος – Πτολεμαίων 15, 66132 Δράμα